Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner

#80: Rosewood Spider

"Rose is a rose is a rose." --Gertrude Stein

"A rose by any other name would smell as sweet." --William Shakespeare

THE SICK ROSE
O Rose, thou art sick!
The invisible worm,
That flies in the night,
In the howling storm,

Has found out thy bed
Of crimson joy;
And his dark secret love
Does thy life destroy.
--William Blake


A RED, RED ROSE
O my Luve's like a red, red rose
That’s newly sprung in June;
O my Luve's like the melodie
That’s sweetly play'd in tune.

As fair art thou, my bonnie lass,
So deep in luve am I:
And I will luve thee still, my dear,
Till a’ the seas gang dry:

Till a’ the seas gang dry, my dear,
And the rocks melt wi’ the sun:
I will luve thee still, my dear,
While the sands o’ life shall run.

And fare thee well, my only Luve
And fare thee well, a while!
And I will come again, my Luve,
Tho’ it were ten thousand mile.
--Robert Burns


"Every rose has its thorn, just like every night has its dawn, just like every cowboy sings a sad, sad song. Every rose has its thorn." --Poison

Materials: vintage plastic rose bead, red wooden beads, coral tube beads, burgundy glass bugle beads, red and brass seed beads, rusted wire